Edumall Preloader

QCC (KALİTE KONTROL ÇEMBERİ KKÇ)

Kaizen Türkiye Eğitim Paketleri

Başarılı yönetim süreçleri ve başarılı yönetici adayları için birbirinden farklı eğitimlerimiz

Kaizen Türkiye Tanıtım Kataloğumuz

KaizenPlus Türkiye olarak müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerimizi inceleyin

QCC - Kalite Kontrol Çemberi - KKÇ

Eğitim Tanımı;

  • KKÇ’nin temel amacı bireysel gelişimi sağlamak ve canlı iş yeri oluşturmaktır. Kişilerin standart işler ile ilgili prob – lemleri iletişim becerilerinin kullanarak takım arkadaşları ile beraber gözlemleyip ‘Kalite Kontorl Çemberi’ yardımıyla kalıcı olarak gidermektir.

Beklenen Fayda

  • KKÇ konusunda bilinçlenerek firma içerisinde nasıl kullanılabileceğini anlamak.
  • KKÇ kullanımın artırarak problemlere kalıcı çözümler bulup işlerin standartlaş tırılmasını sağlamak

Hedef Grup

  • Liderler

İçerik

  • KKÇ nedir ve amaçları nelerdir?
    KKÇ yaklaşımları
    PUKÖ döngüsü ile rotasyon
    Verilere dayanarak karar verme
    Kaizenlerin standartlaştırılması
    5N1K şeklinde ifade edebilme
    Kaliteye önem verme
    İç müşteriler
    Olayları yerinde inceleme
    Dağılım ve kaynak yönetimi
    Problem çözme metodu – A3
    KKÇ Toplantıları
    KKÇ sonuçlarının raporlanması ve sunulması
    KKÇ Rol ve Görevler

Eğitim Süresi

  • 1 Gün