KKÇ’nin temel amacı bireysel gelişimi sağlamak ve canlı iş yeri oluşturmaktır. Kişilerin standart işler ile ilgili prob – lemleri iletişim becerilerinin kullanarak takım arkadaşları ile beraber gözlemleyip ‘Kalite Kontorl Çemberi’ yardımıyla kalıcı olarak gidermektir.
Beklenen Fayda
KKÇ konusunda bilinçlenerek firma içerisinde nasıl kullanılabileceğini anlamak.
KKÇ nedir ve amaçları nelerdir? KKÇ yaklaşımları PUKÖ döngüsü ile rotasyon Verilere dayanarak karar verme Kaizenlerin standartlaştırılması 5N1K şeklinde ifade edebilme Kaliteye önem verme İç müşteriler Olayları yerinde inceleme Dağılım ve kaynak yönetimi Problem çözme metodu – A3 KKÇ Toplantıları KKÇ sonuçlarının raporlanması ve sunulması KKÇ Rol ve Görevler